145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78082 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32453, 32663 (2 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40591 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 251-252.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: I. Ocenienie ; II. Metodyka oceniania - podstawy teoretyczne, przykłady ; III. System oceniania w Polsce ; IV. Ocenienie wewnątrzszkolne jako proces ; V. Obiektywizacja procesu kształcenia ; VI. Narzędzia pomiaru dydaktycznego w praktyce nauczycielskiej ; VII. Konstruowanie testu nauczycielskiego ; VIII. Doskonalenie narzędzia, analiza ilościowa arkusza i zadań w teście nauczycielskim ; IX. Ocenienie uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Przedstawienie problematyki oceniania. Przyjrzenie się systemowi oceniania i jego podstawom prawnym w Polsce. Omówienie: definicji i rodzajów oceniania; skal ocen; oceniania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych; zasad oraz sposobów tworzenia i interpretowania różnorodnych narzędzi pomiaru, mogących służyć nauczycielowi w procesie oceniania. Teoria przeplatana przykładami. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej