146447
Książka
W koszyku
Jednym z ważniejszych obszarów zarządzania firmą są finanse, a zwłaszcza metody ich planowania, umożliwiające określenie skutków finansowych przyjętych strategii i podejmowanych decyzji. Autor poświęcił wiele uwagi zastosowaniu modelowania w planowaniu finansowym, omawiając m.in. analizę punktu progowego, analizę wrażliwości i scenariuszy. Przedstawił różne aspekty planowania krótkookresowego, w tym strategie zarządzania kapitałem pracującym netto i konsekwencje wyboru określonej strategii, a także planowania długookresowego, zwracając uwagę na kształtowanie optymalnej struktury kapitałowej przedsiębiorstwa oraz zagadnienia polityki dywidendy. Ponadto omówił metody zagregowanego planowania finansowego stosowane przy dokonywaniu wyboru optymalnej strategii rozwoju firmy. W drugim wydaniu podręcznika Autor zaprezentował dodatkowo modyfikację niezwykle użytecznego narzędzia planistycznego dla małych i średnich firm - modelu stabilnego wzrostu. W przystępny sposób omówił także zagadnienia dotyczące wartości rynkowej firmy. Książkę tę polecamy szczególnie: - studentom kierunków ekonomicznych, wydziałów zarządzania, marketingu i finansów; - menedżerom zatrudnionym w firmach produkcyjnych i handlowych oraz instytucjach finansowych
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33411 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej