146562
Książka
W koszyku
Produkt w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, Marka, Opakowania, Jakość produktu, Cykl życia produktu, Nowy produkt, Polszukiwanie idei nowych produktów, Opracowanie i testowanie koncepcji nowego produktu, Analiza ekonomiczno-finansowa koncepcji nowego produktu, Testowanie rynku nowego produktu i strategie wprowadzania na rynek, Zarządzanie produktem w fazie wzrostu i fazie dojrzałości, Wycofanie produktu z rynku, Zarządzanie portfelem produktów-modele portfelowe
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79616 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33410 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej