145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79034 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32915 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. inna kolejność aut.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Części: 1. Dostosowanie marketingu do potrzeb gospodarki cyfrowej ; 2. Tworzenie platform konkurencyjnych.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Autorzy przedstawiają nową koncepcję marketingu holistycznego integrującego zarządzanie poptytem, zarządzanie zasobami oraz zarządzanie sieciowe, co przy wspomaganiu nowymi technologiami informacyjnymi powinno doprowadzić do efektywnego tworzenia oraz zarzadzania doskonałą siecią wartości.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej