146447
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83712, 85239 (2 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34046 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: 1. Co to jest strategia i zarządznie strategiczne ; 2. Przewaga konkurencyjna ; 3. Wpływ otoczenia na konkurowanie przedsiębiorstw ; 4. Przedsiębiorstwo uczące się ; 5. Zasoby jako źródło przewagi konkurencyjnej ; 6. Tworzenie wartości dodanej ; 7. Strategie biznesów ; 8. Strategie kooperacji ; 9. Kontekst wewnętrzny tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej - kultura organizacyjna.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, osób podnoszących swoje kwalifikacje zawodowe w dziedzinie zarządzania, menedżerów oraz osób poszukujących inspiracji do badań w dziedzinie teorii zarządzania strategicznego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej