146447
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33878 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42180 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 358-366 i przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: I. Istota i kategorie marketingu ; II. proces podejmowania decyzji i jego rola w działaniach marketingowych ; III. Produkt jako element marketingu-mix ; IV. Cena jako instrument marketingu ; V. Dystrybucja ; VI. System komunikacji marketingowej (SKM) ; VII. Strategie marketingowe ; Cases do wykorzystania w poszczególnych rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej