145951
Książka
W koszyku
Spis treści: MARIA KRAUZ: Wzorzec strukturalny rysopisu. Intencje komunikacyjne nadawcy i strategia wobec odbiorcy a kształt językowy tekstu AGNIESZKA ANISIMOWICZ: Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej ZENON WEIGT: Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich JOLANTA LUBOCHA-KRUGLIK: Współczesny tekst reklamowy - wybrane aspekty (na materiale języka polskiego i rosyjskiego) KATARZYNA MOLEK: Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych RAFAŁ ZIMNY: Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych EWA CHLUDZIŃSKA: Dziennikarze mediów lokalnych wobec reklamy telewizyjnej JADWIGA LIZAK: Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży ALICJA KACPRZAK: Funkcje języka specjalistycznego (na przykładzie języka medycyny) ANNA JOPEK: Relacja nadawca-odbiorca w polskim dyskursie prawnym i prawniczym w świetle pragmatyki komunikacyjnej JOLANTA SZYMAŃSKA: O sceniczności tekstu naukowego w ujęciu pragmatycznym...
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92574 /3, 92575 /3, 80703 /3 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca języka
Tekst część ros.
Streszcz. ang. przy pracach.
Uwaga o złożonym powiązaniu między dokumentami
Tom 1 - syg. 92570/1, 92571/1, Tom 2 - syg. 92572/2, 92573/2.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej