146447
Książka
W koszyku
(Psychologia w Monografiach Naukowych ; 11)
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: Co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta? Co zapamiętujemy z reklam i dlaczego? Co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy?
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92497 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 316-335.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej