145951
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; no 3192)
Książka Uczestnictwo w wyborach i kampaniach wyborczych jest owocem konferencji, która odbyła się 27 czerwca 2008 r. we Wrocławiu. Głównym przedmiotem rozważań był udział w wyborach i wpływ na ich wynik szeroko pojętych aktorów sceny politycznej: obywateli, organizacji poząrzadowych, dziennikarzy i mediów, polityków i ich sztabów wyborczych. Dzisiaj mają oni do dyspozycji mnogość środków i kodów komunikacji: od tradycyjnych (wiece i ulotki) po najnowsze (SMS-y, czaty, serwisy społecznościowe, blogi, gadżety wyborcze). Książka stanowi próbę odpowiedzi na pytanie, jaki wpływ wywierają te środki na decyzje wyborcze obywateli. Porusza ona także problem kampanii wyborczych, które dziś są wydarzeniami medialnymi, zapełniającymi ramówkę i przynoszącymi dochody. To w dużej części widowiskowa walka na spoty reklamowe, udział polityków w programach typu talk-show czy debaty politycznych adwersarzy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92326 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszcz. w jęz. ang.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy niektórych ref.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej