145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka podejmuje problematykę zarządzania kredytem handlowym w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, wskazuje na uwarunkowania skuteczności rozliczeń z kontrahentami. Autor przeprowadził analizę motywów stosowania kredytu handlowego i jego wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Scharakteryzował proces zarządzania kredytem handlowym w przedsiębiorstwach obejmujący: - ocenę wiarygodności kredytowej klienta, w tym pozyskiwanie informacji dotyczących jego wiarygodności, - ustalanie warunków kredytowych, - finansowanie należności handlowych, - monitorowanie poziomu należności oraz spłat, - zarządzanie ryzykiem kredytowym, - ściąganie należności.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92194 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.s. 411-424.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej