146582
Książka
W koszyku
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie. Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem pokazującym menedżerom, jak zrównoważyć ceny z wartością oferowaną klientom, a tym samym zoptymalizować rentowność przedsiębiorstwa. W logicznym, uporządkowanym układzie ukazuje proces opracowania strategii cenowych dla produktów i usług z jednoczesnym monitorowaniem konsekwencji, jakie każda decyzja w sprawie cen oznacza dla zysków firmy. Najważniejsze z poruszanych problemów to: * zasady budowania strategii cenowych oraz ich wdrażania, * najczęściej spotykane metody ustalania cen, ich wady i zalety, * taktyka ustalania cen - jak sobie radzić z codziennością presją na ceny, * wojny cenowe - jak je przewidywać i jak im zapobiegać, * charakterystyczne cechy klientów na rynkach konsumenckich i przemysłowych, * podstawowe zasady negocjacji cenowych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92153 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.s. 331.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej