145951
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2009. - 150 s. : il., tab., wykr. ; 23 cm.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92162, 93100 (2 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36389 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.s. 148-150.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: 1. Istota i znaczenie merketingu w turystyce ; 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej ; 3. Usługa turystyczna jako produkt ; 4. Kształtowanie cen w turystyce ; 5. Dystrybucja usług turystycznych ; 6. Promocja w turystyce ; 7. Strategia wobec personelu ; 8. Zarządzanie marketingiem w turystyce ; 9. Przykłady do studiowania.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka przeznaczona dla studentów szkół wyższych kierunku turystyka i rekreacja oraz właścicieli, kadry kierowniczej i pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej