146406
Książka
W koszyku
Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania stosunkowo mało widocznych wzorców zachowań w naszej kulturze - mikrotrendów, które posiadają wielki wpływ na gospodarkę, politykę oraz życie osobiste. Zaledwie jeden procent społeczeństwa, czyli trzy miliony ludzi, wystarcza do powstania biznesu lub ruchu społecznego. Opierając się na najlepszych z dostępnych danych statystycznych, Penn identyfikuje ponad 70 mikrotrendów w sferach religii, wypoczynku, polityki i życia rodzinnego, które zmieniają sposób, w jaki żyjemy. Są to między innymi: - Ludzie przechodzący na emeryturę, ale kontynuujący pracę. - Nastolatki interesujące się robieniem na drutach. - Maniacy komputerowi, którzy stają się najbardziej uspołecznioną grupą ludzi. - Kobiety sterujące technologią. - Ojcowie, którzy są starsi niż kiedykolwiek i spędzają więcej czasu ze swoimi dziećmi niż w przeszłości. Aby trafnie zinterpretować rzeczywistość, należy przyjrzeć się danym i przeanalizować je. Doprowadzi to również do wniosku, że powszechna świadomość jest zawsze błędna i nieaktualna. Stany Zjednoczone przestały już być tyglem kulturowym. Staliśmy się zbiorem wspólnot z wieloma indywidualnymi gustami i stylami życia. Ten, kto rozpozna te pojawiające się grupy, zapewni sobie sukces. Penn pokazuje czytelnikom, jak identyfikować mikrotrendy, które mogą przekształcić firmę, zdecydować o wyniku wyborów, zainicjować ruch społeczny lub zmienić czyjeś życie. We współczesnym świecie małe grupy mogą mieć największy wpływ na rzeczywistość.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92097 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej