146406
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czym naprawdę jest lobbing? Na czym polega jego rola w zarządzaniu firmą? Należy już skończyć z jakże nietrafnym postrzeganiem tego zjawiska, często traktowanego w Polsce jako przejaw patologii życia gospodarczego. Autorka przedstawiła pięć przypadków kampanii lobbingowych w różnych sektorach gospodarczych i w różnych krajach. Ukazała mechanizmy współczesnego lobbingu i jego siłę w kształtowaniu oraz realizacji strategii rozwojowych i rynkowych przedsiębiorstw.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92082 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Webografia s. 112.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.s. 107-111.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej