145951
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; no 3131)
Wstęp 1. Myślenie jako przedmiot badań psychologicznych 2. Myślenie konkretno-praktyczne oraz myślenie dyskursywne 3. Czynność rozwiązywania problemu 4. Mózgowa organizacja czynności rozwiązywania problemu 5. Zaburzenia czynności rozwiązywania problemu 6. Rozwój poznawczy człowieka w teorii Jeana Piageta 7. Szachy jako obszar myślenia problemowego. Analiza symulacyjna i analiza systemowa w myśleniu szachisty 8. Dwie główne strategie orientacyjne w rozwiązywaniu różnych problemów u badania własne 9. Autyzm i jego wpływ na aktywność poznawczą dziecka 10. Nauczanie dzieci autystycznych czynności rozwiązywania problemów. Strategia Nauczania Myślenia (SNM) 11. Wykorzystanie języka w SNM 12. Realizacja poziomu podstawowego SNM 13. Realizacja poziomu zaawansowanego SNM 14. Dzieci autystyczne poddane Strategii Nauczania Myślenia (SNM) 15. Trening czynności rozwiązywania problemów przez osoby z afazją. Badania kliniczne nad rozwiązywaniem problemów przez osoby z afazją 16. Język i wyobraźnia w czynności rozwiązywania problemu realizowanej przez osoby z dysfunkcjami mózgu u refleksje teoretyczne Zakończenie Aneks Bibliografia Language and Thinking. Treatment of People with Speech Disorders. Summary
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91918 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.s. 335-338.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej