146406
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91743, 96097 (2 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45402 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.s. 270-285.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Czego wymaga się od dzieci rozpoczynających naukę w szkole? ; Podstawy psychologiczne i pedagogiczne wspomagania rozwoju umysłowego dzieci, które niebawem rozpoczną naukę w szkole ; Ważniejsze koncepcje i metody badania dojrzałości szkolnej ; Logika konstruowania programów wspomagania rozwoju umysłowego dostosowanych do potrzeb i możliwości edukacyjnych dzieci ; Kształtowanie dziecięcej podatności na proces uczenia się organizowany przez dorosłego. Rozwijanie u dzieci umiejętności społecznych i zdolności do wysiłku umysłowego ; Wspomaganie dzieci w rozwoju czynności intelektualnych, które będą im potrzebne do rozumienia siebie i otoczenia, a także w nauce szkolnej ; Wspomaganie dzieci w rozwoju mowy i w kształtowaniu umiejętności i porozumiewania się z innymi ; Wspomaganie dzieci w kształtowaniu spostrzegawczości i pamięci wzrokowej ; Wspomaganie dzieci w uważnym słuchaniu i rozwijaniu słuchu fonematycznego w zakresie potrzebnym do nauki czytania i pisania ; Dbałość o zdrowie i rozwój fizyczny dzieci, ze szczególnym uwzględnieniem sprawności rąk i koordynacji wzrokowo-ruchowej ; Wspieranie dzieci z niekorzystną dominacją stronną ze względu na naukę czytania i pisania ; Kształtowanie u dzieci gotowości do nauki czytania i pisania ; Wspomaganie dzieci w kształtowaniu umiejętności matematycznych potrzebnych w sytuacjach życiowych i w szkolnej edukacji ; Jak rozszerzać wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci o zakresy, które nie są opisane w tej publikacji.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej