146406
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91666 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37859 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Zabawa w procesie diagnozy i terapii małego dziecka z autyzmem ; W kierunku interakcyjnej diagnozy psychologiczno-pedagogicznej ; Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem ; Trening w zakresie teorii umysłu ; Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i społecznych uczniów z autyzmem ; Stymulowanie rozwoju emocjonalnego osób z autyzmem ; Przygotowanie dziecka z autyzmem do uczestnictwa w edukacji ; Klub Aktora - współtworzenie sztuki. Przestrzeń dla osób z autyzmem ; Modyfikacja trudnych zachowań u dzieci i młodzieży z autyzmem ; Adaptacja programu "Szkoła dla Rodziców i Wychowawców" do potrzeb rodziców dzieci z autyzmem.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka prezentuje twórcze propozycje konkretnych form realizacji edukacyjnej i wychowawczej funkcji szkoły w odniesieniu do uczniów z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami, które są cennym materiałem dla psychologów i pedagogów, jak również podstawą i inspiracją do dalszych poszukiwań najbardziej odpowiednich metod. Mogą one stanowić punkt wyjścia do tworzenia programów realizowanych w placówkach terapeutyczno-szkolnych dla uczniów z autyzmem. Zawiera 21 różnych scenariuszy i programy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej