145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Opolski Uniwersytet ; Nr 415)
W książce opisany został model podręcznika szkolnego, m.in. takie zagadnienia, jak: segmenty tekstu i ich funkcje, sposoby prezentacji wiedzy, styl językowy wypowiedzi, modele interakcji nadawczo-odbiorczej, wizualizacja przekazu edukacyjnego. Przedmiotem badań były podręczniki wydane po 1998 roku. Problem ujęty został nie tylko statycznie (opis abstrakcyjnego wzorca gatunkowego współczesnego podręcznika), ale przede wszystkim dynamicznie u pokazane zostały główne kierunki przemian, jakim podlega ten gatunek dyskursu dydaktycznego na początku XXI wieku. Książka adresowana jest do językoznawców, autorów i wydawców podręczników, dydaktyków, nauczycieli, pracowników instytucji zajmujących się oświatą.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91560 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 261-274
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej