145951
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91387 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 245-251.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rozdz. 1. Perswazja : 1.1. Pojęcie perswazji ; 1.2. Technika perswazyjna ; 1.3. Masowe komunikowanie ; 1.4. Podejście prakseologiczne ; 1.5. Skuteczność a efektywność ; Rozdz. 2. Reklama : 1. Pojęcie i istota reklamy ; 2. Pojęcia pokrewne (propaganda, public relations, promocja, opinia publiczna) ; 2.1. Propaganda ; 2.2. Public relations ; 2.3. Promocja ; 2.4. Opinia publiczna : Rozdz. 3. Techniki perswazyjne : 1. Techniki perswazyjne jako narzędzie oddziaływania ; 1.1. Pojęcie techniki perswazyjnej (źródłosłów, istota pojęcia) ; 1.2. Próby klasyfikacji technik perswazyjnych (sposoby ujmowania zagadnienia, kryteria klasyfikacji) ; 1.3. Techniki perswazyjne a argumenty i oddziaływanie za pomocą środków językowych ; 2. Rodzaje technik perswazyjnych ; 2.1. Inne techniki ; Rozdz. 4. Wyniki analizy zawartości ; Aneks : Klucz kodowy zastosowany do analizy.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka zawiera opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na postawy i zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób, przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się głównie językowe i erystyczne aspekty przekonywania.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej