146562
Książka
W koszyku
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja änaświetlaö konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów u takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie äpro rynkowychö tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie äopresyjnychö trendów. W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90953 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 231-238
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej