146406
Książka
W koszyku
Opowiedziana tu historia Kerrie, początkującej nauczycielki, stała się podstawą studium przypadku, które zgodnie z zamierzeniami autora ma ułatwić nowicjuszom pierwsze kroki w pracy szkolnej, a także wskazać im drogę rozwoju umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Doświadczenia Kerrie w pierwszym roku pracy były dość typowe u wielu świeżo upieczonych nauczycieli zmaga się z podobnymi problemami (dotyczącymi na przykład planowania, dyscypliny, oceniania, zróżnicowanego poziomu uczniów oraz rozbieżności pomiędzy własną wizją nauczania a narzuconymi odgórnie wytycznymi) i na ogół samodzielnie poszukuje ich rozwiązania. Do nich głównie adresowana jest ta książka, ale powinni ją także przeczytać ci, którzy kształcą przyszłych pedagogów, jak również ci, którzy pragną zreformować wciąż niedoskonały system edukacji. Po książkę tę z pewnością powinni sięgnąć z zainteresowaniem: Ć studenci kierunków pedagogicznych, Ć początkujący nauczyciele, Ć osoby odpowiedzialne za kształcenia kadry pedagogicznej, Ć osoby sprawujące nadzór nad pracą i rozwojem początkujących nauczycieli (metodycy, opiekunowie stażu, dyrektorzy szkół).
Status dostępności:
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 90711 /371.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 181-184
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej