145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
SPIS TRESCI Przedmowa 3 Wprowadzenie 7 Rozdział 1: Pozycja zintegrowanego kształcenia przedmiotowo- jezykowego w systemie edukacji 13 1.1. Status zintegrowanego kształcenia przedmiotowo-jezykowego 13 1.2. Status jezyków 16 1.3. Poziomy edukacji objete zintegrowanym kształceniem przedmiotowo-jezykowym 19 Rozdział 2: Organizacja i ocena 21 2.1. Kryteria przyjec 21 2.2. Cele 22 2.3. Przedmioty nauczane w ramach zintegrowanego kształcenia przedmiotowojezykowego 24 2.4. Oficjalnie okreslony wymiar zajec 27 2.5. Ocena i certyfikacja 29 Rozdział 3: Projekty pilotaowe 33 3.1. Cele i kontekst 35 3.2. Poziomy edukacji i jezyki docelowe 36 3.3. Dobór szkół i uczniów 37 3.4. Przedmioty nauczane w ramach zintegrowanego kształcenia przedmiotowojezykowego 38 3.5. Ocena 40 Rozdział 4: Nauczyciele 41 4.1. Kwalifikacje i kryteria rekrutacji 41 4.2. Specjalne formy kształcenia 47 4.3. Dodatkowe swiadczenia 49 Zintegrowane kształcenie przedmiotowo- jezykowe w s zkołach w Europie Rozdział 5: Bariery i dyskusje 51 5.1. Czynniki utrudniajace upowszechnianie zintegrowanego kształcenia przedmiotowojezykowego 51 5.2. Aktualne debaty 53 Podsumowanie i wnioski 55 Glosariusz 59 Załaczniki 63 Spis rysunków 71 Bibl iograf ia 73 Podziekowania
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90639 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej