145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
äWojna o reklamówkęö to dobrze opracowana książeczka, która łamie panujące stereotypy dotyczące plastikowych reklamówek, tworzyw sztucznych i ropy naftowej oraz kierunku, w jakim podążamy jako społeczeństwo. Posługując się przykładem plastikowej reklamówki, autor ujawnia wiele paradoksów występujących w codziennym życiu. Jednym z nich jest przepis zakazujący używania plastikowych reklamówek i nakazujący wprowadzenie toreb biodegradowalnycha Ale czy zdajecie sobie sprawę, że torby biodegradowalne mogą być w istocie bardziej szkodliwe niż plastikowe ? Że wynalezienie plastiku ocaliło słonie ? Że w przyszłości tworzywa sztuczne będą się z nami komunikować ? W przeciwieństwie do tego, co się powszechnie uważa, tworzywa sztuczne doskonale wpasowują się w strategię zrównoważonego rozwoju oraz chronią nasze zasoby naturalne. Hugo Verlomme u francuski dziennikarz i pisarz, autor ponad dwudziestu powieści i książek poświęconych morzu i środowisku naturalnemu. Jako futurolog przestrzega nas, że świat wchodzi w nową erę, w której ocean będzie w centrum uwagi. Verlomme jest znany z kilku powieści (Mermere, Człowiek Fal, Wezbrane wody) oraz przełomowych prac na temat surfingu i bodysurfingu, fal, delfinów oraz podróży statkami towarowymi.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90628, 90629 (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej