146406
Książka
W koszyku
W kontekście współczesnych uwarunkowań zewnętrznych formalne struktury hierarchiczne w firmach przestały być efektywne. Jedynie realna organizacja ze swymi rozległymi sieciami powiązań jest na tyle sprawna, że może reagować na warunki istniejące w nowym otoczeniu, które powstało wskutek masowej emancypacji konsumentów i pracowników. Rozwijając tę tezę, Emmanuel Gobillot, dyrektor w firmie konsultingowej Hay Group, dowodzi, że współcześni przywódcy, chcąc osiągać lepszą efektywność, muszą angażować się w szerokie relacje z pracownikami i konsumentami, oparte na zaufaniu i konstruktywnym dialogu. Budując sugestywny obraz nowoczesnego przywództwa, wskazuje: na czym polega budowanie trwałych powiązań między organizacją a jej klientami, jaka jest istota wywierania wpływu w przywództwie przez integrację, w jaki sposób budować zaangażowanie poprzez zaufanie, nadawanie znaczenia i podtrzymywanie dialogu, jak rozwijać umiejętności i zachowania typowe dla przywództwa integracyjnego. Teorię ilustrują barwne przykłady zaczerpnięte z życia, jej praktyczne zastosowanie w organizacji umożliwia szczegółowy opis postępowania w rozbiciu na etapy, a ocenę stanu organizacji i własnych predyspozycji przywódczych ułatwiają narzędzia diagnostyczne w formie testów, podsumowujące poszczególne części. Adresaci: Książka będzie nieocenioną pomocą nie tylko dla kadry kierowniczej firm, ale także dla wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi tendencjami w zarządzaniu.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90502 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej