145951
Książka
W koszyku
"Współczesne społeczeństwa ulegają kolejnym etapom mediatyzacji zbiorowego życia ludzi. Odciska się to wyraźnie na ich formach uczestnictwa w życiu politycznym. Zmiany te dokonywane są prze żywiołoworozwijające się stare i nowe media, determinujące charakter interakcji społecznych ludzi. Nowe technologie komunikacyjne premiują interaktywny stosunek publiczności do mediów, wzmacniając jej siłę podmiotowego oddziaływanie na instytucje państwa i aktorów politycznych. Ten nowy kierunek demokratyzacji polityki powoduje, że jej podmioty starają się zabiegać o względny obywateli, wykorzystując nowemożliwości mediów w bezpośrednich kontaktach z nimi, co powoduje powstawanie zupełnie nowych zjawisk na styku: media u polityka. Prace zamieszczone w książce wnikliwie śledzą ten nowe zjawiska i analizują towarzyszące im procesy społeczno-polityczne. Autorzy przedstawiają nowe oblicza profesjonalnej aktywności prasy, radia, telewizji i Internetu oraz towarzyszące im zmiany w sferze aksjologii komunikowania, pojmowania wolności wypowiedzi, które powstają w aurze wzajemnego oddziaływania poprzez media na siebie polityków, instytucji państwa i społeczeństwa". prof. dr hab. Ignacy S. Fiut
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90459 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z konferencji "Media a Polityka", która odbyła się w Rzeszowie w kwietniu 2006 r.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej