145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90408, 95663 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 483-522.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Dysleksja oraz umiejętność czytania i pisania. Podstawowe zagadnienia ; Neurobiologia dysleksji ; Rozwiązywanie paradoksów dysleksji ; Hipoteza reprezentacji fonologicznych jako sposób rozumienia dysleksji: od teorii do praktyki ; Procesy wzrokowe ; Model równowagi półkulowej i dysleksja ; Dysleksja: funkcje poznawcze oraz ich wpływ na umiejętność czytania i pisania ; Standardy dotyczące umiejętności czytania i pisania. Wyniki badań narodowych i międzynarodowych ; Ocena i planowanie nauczania oraz nauki ; Procesy czytania. Rozwijanie tej umiejętności i konsekwencje dla nauczania ; Od diagnozy do interwencji. Stanowisko psychologii wychowawczej ; Dzieci uczące się języka angielskiego jako języka dodatkowego ; Rola koordynatora wsparcia edukacyjnego: odpowiedź na wyzwania ; Różnorodność potrzeb edukacyjnych uczniów jako wyzwanie dla nauczyciela kształcenia początkowego ; Dysleksja a umiejętności czytania i pisania: wyzwania na poziomie szkoły średniej ; Indywidualne plany nauczania dla uczniów dyslektycznych ; Metody poznawcze w dysleksji: style uczenia się i umiejętność myślenia ; Myślenie w parach. Ustrukturyzowana interakcja z rówieśnikami, rodzicami i wolontariuszami ; Metapoznanie oraz procesy czytania i pisania ; Krytyczne podejście do tekstu i dostęp do leksykonu ; Zmienne definicje umiejętności czytania i pisania: konsekwencje dla pedagogii i badań naukowych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej