146406
Książka
W koszyku
Praca ma charakter monograficzny i omawia problemy kształtowania pożądanego wizerunku miasta za pomocą instrumentów strategii tożsamości. Ich znajomość jest konieczna dla świadomego i celowego stosowania w kształtowaniu pozytywnego wizerunku miasta. W oparciu o bogatą literaturę przedmiotu, badania empiryczne oraz własne obserwacje autorka proponuje zmiany w instrumentach strategii tożsamości, które spowodują wzrost jej przydatności w kształtowaniu wizerunku miasta dla zróżnicowanego kręgu odbiorców. Celami szczegółowymi są: 1.Zdefiniowanie strategii tożsamości miasta oraz jego tożsamości i wizerunku na tle istniejącego dorobku naukowego; 2.Przegląd i charakterystyka instrumentów budowania tożsamości miasta; 3.Określenie miejsca strategii tożsamości w systemie celów i strategii rozwoju miasta; 4.Wskazanie rodzajów strategii tożsamości realizowanych w miastach polskich; 5.Wskazanie roli i miejsca marketingu w budowaniu tożsamości miasta; 6.Identyfikacja i ocena doboru instrumentów strategii tożsamości w kształtowaniu wizerunku miast polskich; 7.Zidentyfikowanie głównych ograniczeń w procesie budowania tożsamości przez polskie miasta; 8.Wskazanie pożądanych zmian w doborze instrumentów strategii tożsamości miasta.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89979 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 152-156.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej