146406
Książka
W koszyku
Wydanie trzecie, zmienione i unowocześnione, bardzo poszukiwanego podręcznika akademickiego, traktującego o technikach i metodach badań marketingowych. Kolejne rozdziały książki odpowiadają poszczególnym etapom procesu badawczego. Aby ułatwić Czytelnikom odbiór i interpretację nabywanej wiedzy, są podane różne przykłady z praktyki i schematy wyjaśniające dany problem. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych wyższych uczelni o kierunku ekonomicznym, ale zainteresuje również pracowników firm różnego typu oraz agencji badawczych i reklamowych. projektowanie badania marketingowego - budowa instrumentu pomiarowego - zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych - redukcja i analiza danych - prezentacja i ocena wyników badania marketingowego - zagadnienia związane z organizacją badań marketingowych, w tym omówienie działalności firm badawczych na świecie i w Polsce
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89805 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 397-400
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej