145951
Książka
W koszyku
(Media)
W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań - jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie - oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów. Jest to bezsprzecznie najlepsza na rynku książka dla tych, którzy chcą się nauczyć, jak prowadzić badania w telekomunikacji. John Wright, University of Florida Jedna z najbardziej rzetelnych i autorytatywnych książek z dziedziny metodologii badań, odnosząca się wyłącznie do komunikowania masowego. Shuhua Zhou, University of Alabama Roger D. Wimmer (Ph.D., Bowling Green State University) jest założycielem Wimmer Research, firmy prowadzącej badania mass mediów. Joseph R. Dominick (Ph.D., Michigan State University) jest profesorem w College of Journalism and Mass Communication na University of Georgia. Autor wielu książek; opublikował też liczne artykuły w czasopismach zajmujących się komunikacją, mediami, reklamą i teorią badań.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89724 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej