145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na początku utworu autor umieścił cel swojego dzieła. Pisząc ów książkę Zaczyński pragnął przedstawić teorię wielostronnego kształcenia, której twórcą jest Wincenty Okoń. Dokładny opis owej teorii znajdujemy w książce Okonia " Podstawy wykształcenia ogólnego". Zaczyńskie jednak unika w swoim dziele twierdzeń oraz streszczenia wspomnianej książki. Chce ponownie odkryć oraz odsłonić niedostrzeżone wartości z książki Wincentego Okonia. Idea wielostronnego kształcenia jest znana od ponad trzydziestu lat. Autor, Zaczyński w swoim utworze nie zapomina o tym a przez całe dzieło podkreśla punkt widzenia jej z punktu widzenia zachodzących zmian w dydaktyce, doświadczeń pedagogicznych. Na początku utworu autor zamieścił uwagi wstępne, które zawierają informacje metodologiczne, dzięki czemu czytelnik będzie lepiej rozumiał myśli wywodzące się od samego twórcy teorii wielostronnego kształcenia. Zachodzące zmiany w kształceniu, nauczaniu, dydaktyce przyczyniły się do odbierania teorii wielostronnego kształcenia trochę inaczej niż to miało miejsce w momencie jej powstawania. Przytoczenie jej głównych założeń jak podkreśla Zaczyński musi odbyć się z uwzględnieniem zmian, nowych doświadczeń i osiągnięć dydaktyki polskiej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89647 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej