145951
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna)
Książka prezentuje bogactwo możliwości, które daje znajomość zasad typografii w tekstach drukowanych oraz w różnych rodzajach mediów. Najważniejsze reguły, według których powinni postępować projektanci, przedstawione zostały przy pomocy szczegółowych opisów zilustrowanych licznymi przykładami wybitnych i przełomowych prac z całego świata. Opisuje rozwój typografii aż po najnowsze technologie oraz przedstawia jej ogromne znaczenie w projektowaniu. Publikacja zawiera wiele krojów pism z czasów dawnych i współczesnych, dzięki czemu jest nieocenionym źródłem inspiracji i fachowym poradnikiem dla wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem książek, czasopism, reklam oraz stron internetowych. Pokazuje jak wybór rodzaju kroju pisma wpływa na przekaz i jakie ma znaczenie w kompozycji. Na rzeczywistych realizacjach najwybitniejszych projektantów uczy, jak w praktyce wykorzystywać zawarte w tej książce wiadomości. Książka stanowi rozszerzenie i uzupełnienie wydanych już publikacji: Twórcze projektowanie i Kreatywna reklama.
Status dostępności:
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 89615 /65 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł.: Wprowadzenie w teorię i praktykę typografii, bogato ilustrowane przykładami, jej zastosowania w publikacjach drukowanych i wersjach on-line, zawiera szeroki wybór krojów pism.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej