145951
Książka
W koszyku
(Dissertationes WUW ; 479)
W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89597 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł.: nauki społeczne
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 271-287
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej