145951
Książka
W koszyku
Książka podzielona jest na części obejmujące: Część I: Podstawy wiedzy o komunikacji między ludźmi mówi, czym jest komunikacja, jakim narzędziem komunikowania jest język, czym charakteryzują się odmienne kanały przekazywania treści, jaką rolę w procesie komunikacji odgrywa słuchanie itp. Część II: Komunikacja interpersonalna przedstawia zagadnienia komunikacji w różnych kontekstach komunikacyjnych. Część III: Komunikacja w małych grupach omawia procesy przekazywania informacji, procesy decyzyjne i kształtowanie sieci relacji w grupie. Część IV: Przemawianie publiczne ukazuje najważniejsze aspekty przemawiania publicznego. Książka posiada również dodatek poświęcony sytuacji wywiadu, szczególnie istotny dla osób uczestniczących w rozmowach kwalifikacyjnych, przeprowadzających wywiady terapeutyczne czy też prowadzących śledztwo dziennikarskie. Książka wybitnych specjalistów w obszarze skutecznego komunikowania się: - pokazuje, jak wiedza, motywacja i umiejętności wpływają na nasze zdolności komunikacyjne; - przedstawia podstawowe zasady komunikacji oraz uczy, jak z nich korzystać w celu skuteczniejszego komunikowania się z innymi; - omawia główne wyzwania i zagrożenia w różnych sytuacjach komunikacyjnych i wskazuje, jak pokonać trudności w tym zakresie, aby osiągnąć osobisty i zawodowy sukces.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 89537 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej