146423
Książka
W koszyku
Raport z analizy podejścia kształtującego w ocenianiu, na podstawie praktyki w ośmiu państwach (Kanada, Dania, Anglia, Finlandia, Włochy, Nowa Zelandia, Szkocja, Australia). Publikacja poświęcona ocenianiu kształtującemu w szkole średniej, jako interaktywnemu ocenianiu wiedzy i postępów ucznia, które stało się głównym zagadnieniem reformy edukacji. Cz. 1. prezentuje dyskusje tematyczne w obronie oceniania kształtującego, politykę promującą praktykę oceniania kształtującego, rezultaty studiów przypadków i badania wspierające. Cz.2. podaje przykłady zastosowania (studia przypadków) oceniania kształtującego w szkołach średnich w: Kanadzie, Danii, Anglii, Finlandii, Australii, Nowej Zelandii, Szkocji oraz we Włoszech. W cz. 3. zebrano różnojęzyczną (ang., franc., niem) literaturę naukową na temat oceniania kształtującego, podano wyniki w szerszym kontekście polityki edukacyjnej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89371, 89372 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej