146447
Brak okładki
Książka
W koszyku
Potrzeba kontaktu i akceptacji społecznej u dzieci. Sposoby badania stosunków interpersonalnych uczniów. Badanie pozytywnych relacji nauczyciel-uczeń. Kompetencje komunikacyjne nauczyciela wzorem zachowań interpersonalnych uczniów. potrzeba kontaktu z rówieśnikami wśród uczniów klas I-III-wyniki badań własnych. Wspieranie ucznia w procesie uczenia się. Kontakty interpersonalne w kontekście nauczania języka angielskiego. Relacje między uczniami pełnosprawnymi i niepełnosprawnymi intelektualnie-warunek i efekt integracji. Jak sobie radzić z przemocą i agresją na etapie wczesnej edukacji dziecka? Europejski wymiar przeciwdziałania przstępczości nieletnich. Wycieczka-jedna z form integracji zespołu klasowego. Scenariusz zajęć integracyjnych w klasie I. Propozycja scenariusza zajęć dla klasy II. Podobieństwa i różnice między nami-propozycja scenariusza zajęć w klasie III. W matni samotności. Grupa rówieśnicza jako obszar nabywania doświadczeń społecznych (bibliografia w wyborze). "Gry i zabawy na dobry klimat w grupie"-recenzja.
Status dostępności:
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 89330 /372[NP] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej