146557
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problematyka pracy wpisuje się w nurt poszukiwań skutecznych sposobów kształcenia sprawności językowej uczniów. Autorka, doceniwszy dotychczasowe osiągnięcia dydaktyków języka ojczystego, pedagogów i glottodydaktyków w tej dziedzinie, zainteresowała się możliwością wykorzystania nauczania komunikacyjnego w kształceniu wypowiadania się uczniów w formie pisemnej. Autorka wykazała wpływ tego podejścia na fortunność wypowiedzi (na przykładzie wybranej formy -opisu). Opublikowanie pracy przyczyni sie do podniesienia świadomości dydaktycznej nauczycieli, a dydaktyków języka ojczystego może zainspirować do podejmowania dalszych badań nad skutecznością metod kształcenia językowego w szkole.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89259 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszcz. w jęz. franc.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 169-180
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej