145951
Książka
W koszyku
1. ZNACZENIE ZIELONYCH SZKÓŁ DLA POLSKIEJ EDUKACJI 1.1. Rola i znaczenie Zielonych Szkół w procesie edukacyjnym dzieci i młodzieży w Polsce 1.2. Potrzeba aktywności ruchowej a możliwości jej zaspokajania poprzez zajęcia organizowane w trakcie Zielonych Szkół 1.3. Działalność programowa prowadzona w trakcie Zielonych Szkół integralną częścią wychowania fizycznego 1.4. Aktywność fizyczna dzieci i młodzieży szkolnej w procesie edukacyjnym realizowana w formie zajęć szkolnych i na zajęciach pozalekcyjnych w świetle literatury 1.5. Podstawowe pojęcia i terminy 2. METODOLOGICZNE PODSTAWY PRACY 2.1. Cel pracy 2.2. Problematyka badawcza i hipotezy 2.3. Zmienne i wskaźniki 2.3.1. Zmienne zależne 2.3.2. Zmienne niezależne uboczne 2.3.3. Zmienne niezależne główne 2.3.4. Wskaźniki 2.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze 2.5. Organizacja i przebieg badań 2.5.1. Dobór próby i losowanie 2.6. Techniki analizy statystycznej 2.7. Charakterystyka badanych grup 2.7.1. Charakterystyka badanych uczniów 2.7.2. Charakterystyka badanych pedagogów 2.7.3. Charakterystyka badanych rodziców 2.7.4. Charakterystyka badanych właścicieli bazy noclegowej 3. WYNIKI PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 3.1. Wyniki dotyczące uczniów 3.2. Wyniki dotyczące dyrektorów szkół i nauczycieli 3.3. Wyniki dotyczące rodziców uczniów 3.4. Wyniki dotyczące właścicieli bazy noclegowej 4. ANALIZA OTRZYMANYCH WYNIKÓW BADAŃ 4.1. Charakterystyka ogólna badanej zbiorowości 4.2. Charakterystyka zbiorowości dzieci i młodzieży szkolnej 4.3. Charakterystyka pedagogów biorących udział w Zielonych Szkołach 4.4. Charakterystyka zbiorowości rodziców dzieci i młodzieży uczestniczącej w Zielonych Szkołach 4.5. Charakterystyka bazy przyjmującej rolę organizatora pobytu dzieci i młodzieży w Zielonych Szkołach 5. ZIELONE SZKOŁY JAKO ELEMENT SYSTEMU WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ 5.1.Analiza motywów, inspiracji, potrzeb, barier i zakresu uczestnictwa w Zielonych Szkołach 5.2.Wpływ Zielonych Szkół na kształtowanie potrzeb aktywności fizycznej uczniów 5.3.Działalność programowa Zielonych Szkół jako integralna część systemu wychowania fizycznego 5.4.Perspektywy rozwoju i doskonalenia programów Zielonych Szkół w procesie wychowania fizycznego - określenie koncepcji oraz prognoz rozwojowych.6. DYSKUSJA I WERYFIKACJA HIPOTEZ 6.1. Weryfikacja hipotez 6.2. Implikacje praktyczne 7. PODSUMOWANIE I WNIOSKI ANKIETY UŻYTE W PRACY PIŚMIENNICTWO SPIS TABEL SPIS RYSUNKÓW
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89254 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 231-241
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej