145951
Książka
W koszyku
Książka ma charakter teoretyczno-praktyczny. Jej głównym celem jest ukazanie czytelnikowi wieloaspektowego ujęcia problematyki twórczości językowej dziecka wraz z egzemplifikacją o charakterze metodycznym. Autorka w sposób empiryczny zweryfikowała tezę o wpływie programu edukacyjnego, uwzględniającego twórcze zadania językowe, na rozwój zdolności myślenia dywergencyjnego dzieci w młodszym wieku szkolnym. Opracowany i zastosowany przez nią program przyniósł oczekiwane zmiany w zakresie twórczości językowej dzieci o różnym poziomie możliwości intelektualnych i różnym poziomie kreatywności, co jest głównym atutem praktycznym tej publikacji. Ponadto autorka zidentyfikowała wybrane cechy twórczej wypowiedzi językowej uczniów klas II i III oraz wskazała niektóre czynniki warunkujące indywidualny rozwój myślenia dywergencyjnego.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89253 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 204-214
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej