145951
Książka
W koszyku
Aspekt rewolucyjnych zmian w komunikacji multimedialnej, jakkolwiek ważny, jest tylko jednym z obszarów przemian zachodzących w mediach. W kręgu naszych zainteresowań pozostaje inny, istotny element, podlegający ciągłym przekształceniom i unowocze?nieniom - eudkacja. Wykorzystywanie komputerów w szkole usprawnia proces nauczania, zarówno w aspekcie podniesienia jako?ci kształcenia, jak również w aspekcie zmian w kształceniu nauczycieli. Wprowadzenie technologii informacyjnych do szkoły spowodowało podniesienie kompetencji nauczycieli. W ostatnich latach istotnie powiększył się wybór oprogramowania przeznaczonego do tworzenia prezentacji mulitmedialnych oraz aplikacji wspomagających realizację animacji trójwymiarowych. W publiacji zanalizowano wybrane problemy kognitywistyki w procesie nauczania, interpretacji obrazu umysłowego człowieka, percepcji wzrokowej, a także zasad komunikacji w rzeczywisto?ci wirtualnej. Na przykłądzie szkolnictwa zawodowego zaprezentowano również wyniki badań nad skuteczno?cią zastosowania trójwymiarowej animacji komputerowej w procesie kształcenia.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89116 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35893 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 155-160
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej