145951
Książka
W koszyku
Podstawy etykiety czyli wizja do Świata Biznesu / Piotr Mildner. - Warszawa : Wydawnictwo AKADE, 2000. - 199 s., [8] s. tabl : il (w tym kolor.) ; 22 cm.
(Akademia Biznesu)
Książka ta nie jest podręcznikiem, którego autor traktuje Czytelnika jak niedoświadczonego żółtodzioba. Jest zbiorem opowiadań o prawdziwych, często zabawnych zdarzeniach, w których istotna role często odgrywała niewiedza. Autor nie wstydzi się bynajmniej błędów, które popełnił, ale jeśli dzięki jego doświadczeniom Czytelnik zaoszczędzi sobie przykrych niespodzianek i uniknie kompromitujących gaf. jego cel. którym jest krzewienie wśród polskich przedsiębiorców wiedzy o obowiązujących na świecie zasadach zachowania i postępowania, zostanie osiągnięty.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73903 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej