145951
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej ; Z.15)
Tematem książki jest wizerunek bibliotek naukowych kształtowany w środowisku internetowym poprzez serwisy WWW oraz jego wpływ na odbiór społeczny instytucji naukowych, których częścią są biblioteki. Autorka wskazała cechy kształtujące wizerunek instytucji i bibliotek naukowych w Internecie i w efekcie ustaliła kryteria PR dla bibliotek w sieci. Na bazie tych kryteriów poddała ocenie strony WWW bibliotek naukowych i ośrodków informacji Państwowych Szkół Wyższych, jednostek Polskiej Akademii Nauk i Jednostek Badawczo-Rozwojowych. Wnioski z badań mogą służyć poprawie działań instytucji naukowych i ich bibliotek w zakresie działań PR prowadzonych w sieci. Przykłady najlepszych praktyk winny być dobrym wzorem i inspiracją dla osób odpowiedzialnych w bibliotekach naukowych za komunikację z otoczeniem.
Status dostępności:
Czytelnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 88981 /02 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: Public relations of research libraries on the Internet
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 173-188
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej