145951
Książka
W koszyku
Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy. Spis treści: 1. Wprowadzenie do psychologii i socjologii konsumenta 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja) 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta 6. Osobowość konsumenta 7. Satysfakcja konsumenta 8. Postawy konsumenta a reklama 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna 10. Zachowanie konsumenta w grupie 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88882, 88883 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 392-411
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej