146429
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Wychowania Fizycznego we Wrocławiu Akademia ; Nr 86)
Rozpoczynając uczenie złożonych czynności motorycznych, należy uwzględnić zdolności poznawcze jednostki uczącej się. Celem prac przedstawionych w niniejszej publikacji była próba zbadania zjawiska przeniesienia wprawy z jednej czynności na inną oraz roli mechanizmów samoregulacyjnych w procesie uczenia się motorycznego. Monografia składa się z dwóch części. Część teoretyczna zawiera założenia poznawczej koncepcji uczenia się oraz uczenia się samoregulowanego, część empiryczna zaś hipotezy, sposób przeprowadzenia badań, a także interpretację efektów. Książkę zamyka podsumowanie zebranych wyników w świetle analiz przedstawionych w literaturze przedmiotu.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88553 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.s. [208]-219
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej