145951
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88515 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44123 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.s. [165]-167
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej