146447
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka jest skierwana do nauczycieli, uczniów, rodziców i profesjonalistów. Autor podjął takie tematy, jak: audiacja, teoria uczenia się muzyki, zdolności muzyczne i muzyczne osiągnięcia, solfeż tonalny i rytmiczny, kolejność uczenia się umiejętności, kolejność uczenia się zawartości tonalnej i rytmicznej, kolejność uczenia się motywów oraz połączenie - kolejności uczenia się umiejętności z zawartością. Część druga odnosi się do muzyki we wczesnym dzieciństwie, koordynacji działań w kolejności uczenia się z działaniami w klasie i ćwiczeniami w wykonawstwie muzycznym, początków w muzyce instrumentalnej, improwizacji, pomiaru i oceny, współczesnych praktyk w nauczaniu muzyki.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74312 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 515-524
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej