145951
Książka
W koszyku
Rynek młodych konsumentów / Anna Olejniczuk-Merta. - Warszawa : Difin, 2001. - 209 s. : il. ; 23 cm.
(Marketing / Difin)
Książka stanowi kompleksową i wieloaspektową charakterystykę rynku młodych konsumentów. Pokazuje specyfikę tego rynku zarówno od strony cech i zachowań młodych konsumentów, jak i funkcjonowania przedsiębiorstw aktywnych na tym rynku. Jej motto brzmi:öTraktuj młodego klienta jak bardzo dobrą inwestycjęö. Autorka całokształt rozważań oparła na licznych, wieloletnich własnych badaniach w tym zakresie. Książka nie ogranicza się tylko do zaprezentowania wyników badań empirycznych, zawiera również przyczynowo-skutkową analizę zjawisk zachodzących na tym rynku.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76228 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej