146406
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autorka omawia swoistość myślenia uczniów umysłowo upośledzonych i sposoby kształtowania myślenia matematycznego. Pokazuje trudności dzieci w uczeniu się matematyki i metody ich pokonywania. Czytelnik znajdzie przykłady lekcji i propozycje pomocy dydaktycznych. Treść poradnika jest skorelowana z podręcznikami matematyki dla szkoły specjalnej. Książka może być wykorzystana także przez nauczycieli uczących matematyki w klasach 1-4 szkoły podstawowej oraz studentów przygotowujących się do nauczania dzieci.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76314 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31297 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.152
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej