145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74146, 75366 (2 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32074 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40522 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 275-278
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: 1. Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarów ; 2. Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym ; 3. Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiębiorstwie handlowym ; 4. Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiębiorstwie handlowym ; 5. Zachowania nabywców i segmentacja rynku ; 6. Kompozycja elementów marketingu-mix w handlu ; 7. Strategie działania przedsiębiorstw hurtowych ; 8. Strategie marketingowe przedsiębiorstw detalicznych ; 9. Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiębiorstwa handlowego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej