145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
W warunkach nasycenia rynku towarami i silnej konkurencji niezbędne jest uzyskanie przed podjęciem produkcji nowych lub zmodernizowanych produktów informacji o stopniu ich akceptacji przez przyszłych nabywców i użytkowników. Autorzy w książce dostarczają Czytelnikowi niezbędnej wiedzy na temat potrzeb konsumentów, produktu i jego roli w zaspokajaniu tych potrzeb, strategii produktowych producentów, istoty i rodzajów metod marketingowego testowania produktów oraz przedstawiają, w jaki sposób wykorzystać wyniki testowania produktów w praktyce. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, ale sięgną po nią również słuchacze różnych kursów doszkalających oraz studiów policealnych i podyplomowych, a także osoby podejmujące decyzje w przedsiębiorstwie.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74144 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 355-356
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej