145951
Książka
W koszyku
Marketing dla menedżerów / Paweł Kowalski, Tomasz Domański. - Wyd. 2. - Warszawa ; Łódź : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 359, [3] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Opracowanie jest podręcznikiem do praktycznej nauki marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz dla menedżerów przedsiębiorstw ujmującym całokształt problematyki marketingu. Jest pomyślane jako praktyczne kompendium wiedzy koniecznej do pod ejmowania konkretnych decyzji marketingowych. Materiał zawarty w publikacji opiera się na wiedzy o funkcjonowaniu polskich przedsiębiorstw, stąd różnorodność rynków marketingowych, sytuacji decyzyjnych, skali działania prezentowanych firm. Ukazuje czytel nikowi możliwości zastosowania zdobytej wiedzy teoretycznej do podejmowania konkretnych decyzji: przygotowania działań rynku, strategii cenowej, polityki dystrybucyjnej i promocyjnej, wyboru strategii marketingowej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74065 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej